Hírek
2016. Október 13. 10:43, csütörtök |
Belföld
Forrás: mti
Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet
A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at
- tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból. Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint a legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.
A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 ezer 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége.
Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, a TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Október 06. 10:40, vasárnap | Belföld
Volánbusz: utolsó fázisához ért a kártyaterminálok telepítése a járműveken
Várhatóan az ősz végig lezárul a POS-terminálok telepítése a Volánbusz járművein, így hamarosan már az összes helyközi járatukon lehet majd fizetni bankkártyával vagy okoseszközzel - közölte a vállalat szombaton az MTI-vel.
2024. Október 06. 10:36, vasárnap | Belföld
A közmédia visszautasítja Magyar Péterék követeléseit
2024. Október 06. 10:36, vasárnap | Belföld
Aradi vértanúk - Felvonták, majd félárbócra engedték a nemzeti lobogót az Országház előtt
Katonai tiszteletadás mellett ünnepélyesen felvonták, majd félárbócra engedték a nemzeti lobogót az aradi vértanúk emléknapján, vasárnap reggel az Országház előtti Kossuth Lajos téren.